BLUEGRASS NA MLEJNĚ 2012

13.11.2012 13:02

V sobotu 11.8. jsem v Lukách nad Jihlavou vstávala v 5,45hod  na vlak s pocitem, že jsem se snad už úplně zbláznila. Jet až takovou dálku! Lehce poprchávalo a prognóza dle předpovědi na netu neslibovala nic optimistického. Odpoledne je pravděpodobnost deště až 70%. Nebýt těch skvělých kapel, nevylezla bych z postele.

Letos na Janďourkově BG mlejně hráli Flastr, 4band, Album, Blue Eyes, Fair Play Grass ,Taverna a Blue Gate.

Před odjezdem směr Libáň jsem si opět nenechala ujít procházku po Jičíně. Rumcajs s Mankou zvali na místní akce-prohlídka muzea, výstup na věž.... Na náměstí byl trh. Za věží jsem objevila úžasnou pekárnu-čerstvé rohlíky, koláčky...mají otevřeno i v neděli. Jo, jo nejen "V Budějovicích by chtěl žít každý!" V mobilu mám fotky města stejně krásné jako vloni.

 Bus mě dovezl na křižovatku u Sedliště. Cestu jsem si pamatovala z předchozích dvou ročníků. A kdyby ne, byla skvěle značena skoro od Jičína!

 Množství aut naznačovalo již z dálky, že je narváno. Ale zatím zde bylo asi 30 diváků. Hodně jich přišlo až později odpoledne. Lavice se od 14 hod zaplňovaly postupně a okolo 17 hod bylo "plno".

 Celková atmosféra festivalu byla jako v minulých ročnících pohodová, kapely hrály a pěly jako o život. Jamovalo se až do rána. Někteří vytrvalci ani nešli spát a ještě nás ráno budili. Viď, Nikčo!
 
Tato akce má skvělé zázemí. Tzv. "Suchou i mokrou variantu." Dá se přespat i na půdě, kde jsou palandy.

Počasí letos vyšlo báječně. Mraky nás sice trošku děsily, ale nakonec byla jen jedna malá přeháňka.
 
Jo, a měli tady dokonce i točenou Plzeň. Což vysoce hodnotím!

 Abych jen nechválila. Trochu bych se pro příště víc zaměřila na občerstvení. Chápu, že je těžké, odhadnout, kdo a kolik  lidí přijde. Ale pokud někam jedu na "celý" den, tak mi výběr klobása, párek, buřtguláš z párků a večer chleba se sádlem, přijde trošku málo. Alespoň česnečku, guláš z masa nebo hermelín! Pak jednomu lezou ty uzeniny i ušima, zvlášť když je moc nemusí nebo nemůže.
  Moc se těším na příští ročník! Přijďte také, bylo, je a bude tu skvěle!

 

 

 Lenka Veselá